Härligt liv

Fredag igen och lång helg. Skit kul tycker nog de flesta. Själv bryr jag mig faktiskt inte ett dugg. Ha! Yeah, känner mig fan inte bra humör ikväll. Måste nog ha något fel i skallen som inte känner glädje över en längre tids frihet från dårhuset = arbetet. Arbete ja, det måste vara världens mest meningslösa idiotiska jävla grej. Vem fan kom på att man måste göra det!? Helt allvarligt, ibland känns det som ens hela liv bara försvinner bort till ingenting tack vare att man måste arbeta bara för att ha råd och leva. Kan inte förstå människor som snackar om karriär i arbetslivet osv. Man lever väl för fan inte för något satans jobb!? Jag hatar systemet vi lever i. Mer än någonsin. Jag lever för min familj, vänner och diverse saker som jag har passion för i livet. Aldrig en arbetsplats. Jag gör det för att man "måste". Så är det ju. Kan inte direkt skita i det och börja bo i en skokartong. Summa kardemumma = livet suger. Hårt!  P.S. Hittade en bild i arkivet från midsommar 2005 som jag tänkte dela med mig av. Så har ni tog inte sätt Mr Roxx tidigare. P.S nr 2.Imorgon är det studio arbete igen. Då kanske jag blir lite gladare..... image21

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0