Replokalen, nya låtar & annat.

Torsdag. Kom hem för en liten stund sedan från replokalen. Jag och Dolls var nere själva och körde en sväng. Alltid lika kul att höra ljudet av Heavy Metal i 1000 decibel mellan betongväggarna! Har man några "problem" som ligger och mullrar i skallen så försvinner de lika fort som man sätter ner fötterna i lokalen. Världens bästa plats att vara på om man söker sinnes frid. Helt klart. Framför allt för Dolls jäveln som alltid har 100 bollar i luften.... haha!! Idag så lärde jag Dolls tre st nya grejor som jag håller på och skriver. Två st "halv" snabba metal rökare och en långsam tung och mystisk jävel. Både jag och Pete är helt överens om att när den dagen då de "tre" nya är klara så kommer de att bli jävligt coola! Ska imorgon Fredag försöka skaffa mig en ny dator som jag endast ska ha till för att göra musik i. Räknar med att det kommer kosta mig runt en 10 lax. Men det är de värt. Måste bara ha. Har så många bra nya låtar på gång att jag behöver en riktig bra burk att kunna jobba i. Okej, vad händer mera i de närmsta dagarna då? Jo, för fan. Studio på Lördag igen. Blir nog jag, West & Rob som jobbar vidare med grejorna. Man kan säga att vi har kommit halva vägen vad gäller mixningen. Tid tar det men det blir bra. Alltså, man skulle nog kunna fått det klart mycket fortare än vad som är i vårat fall. Men, vi är jäkligt petiga kan jag säga. Man vill ju att låtarna ska bli så bra som möjligt. Eller hur? Har vi hållit på med dem i ett par år nu så kan de nog vänta ett tag till........ Kan redan här och nu lova att nästa platta INTE kommer att ta lika lång tid att framställa! You have my word on that!!!
image23

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0