En jävligt bra Fredag



Äntligen kan man få andas ut efter flera veckors helvete på jobbet. Ibland kan jag undra hur fan ja själv pallar med mitt jobb på Arlanda. Det är sådant kaos att ingen utomstående människa skulle tro mig om jag ens bara berättade hälften om hur det fungerar där ute. Finns absolut inget stopp. Men det skiter jag i nu. Därför...... Jo, idag börjar fuckin semestern!! Fyra satans långa veckor! Alltså, har inga direkta planer för något och det gör mig inte ett skit. Helt perfekt. Tänker ta varje dag som den kommer. Ut och springa lite på morgon kvisten kanske, sedan göra lite käk, jobba med nya låtar och sådär. Kommer att bli hur soft och bra som helst.

Har för en liten stund sedan kommit hem från replokalen. Vi hade ett litet "final" rep (om man nu kan kalla det för de) inför Pub Anchor giget nu på Söndag. Låtarna sitter jävligt jävligt bra. Spelningen kommer att rocka stenhårt. Finns inga tvivel om det. Bempa har fått in låtarna igen i skallen på ett ruskigt bra och snabbt sätt. Inte för att jag hade trott något annat.... Den mannen kan lira gitarr. Perssons solo spel älskar jag så mycket att ord fan inte räcker till hur bra det är. Kanske låter töntigt när jag säger det men för mig är han lätt med på min egen tio bästa sologitarrist lista i hela världen. Som sagt, folk får tycka vad dem vill, men det är min personliga åsikt. Det står jag för alla dar i veckan.

Ska i veckan träffa en ev ny "Webmaster" till bandet som är bosatt här på hemmaplan. Micke Jacobsson som tidigare var med i bandet gjorde den delen tidigare när det begav sig. Micke har förövrigt gjort ett ruskigt bra arbete med hemsidan imot hur den en gång i tiden såg ut. All kredit till honom. Alltså, sidan ska inte göras om, lite uppdateringar osv bara. Men där behöver vi hjälp, så jag hoppas att den ev nya "Webmaster" som är påtänkt tackar ja till "jobbet"

Två dagar kvar till Pub Anchor....
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0