Nu är det krig!!!

Hahaha!!! Nu jävlar ska vår kära finne i bandet få!!! Hahaha!! Hela jävla grunge grejen suger så jävla hårt att jag saknar ord! Okej, Alice In Chain för att ta ett exempel gorde några bra låtar, men resten av sångerna var så dåliga att jag skämdes! Jag känner (klassisk uttryck) massor av folk som HATAR samliga band från grunge tiden! Är knappast ensam om att tycka det. Visst, smaken är som baken. Men hellre "hår band" med bra låtar än Heroin snubbar som har en bra låt på 50 st! Ha! Enbart fakta min kära bror Salonen. Det vet du, där kommer jag aldrig vika en cm på!!! Hahaha!!

P.S. Det skulle vara intressant om någon kände för att skriva en kommentar här på bloggen angående detta "ämne".

P.S. Nr 2. På Söndag ska jag träffa vår ev nya Webmaster. Med andra ord så förvänta er att hemsidan snart börjar leva igen!

Kommentarer
Postat av: hm

och hur bra är ni haha

2008-10-10 @ 22:10:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0