WE ROCK!

Lördag 9 Feb 2008. Jag och Stellmar har tillbringat hela dagen i studion tillsammans med Westan. Till den som tror att man slänger ihop en platta på en vecka och sedan tror att det ska låta bra säger jag bara: Glöm det! Det är så mycket grejor att fixa med. Visst, man kan lira in en skiva på en dag om man känner för det. Det kommer att låta skit. Vår andra platta har tagit jäkligt lång tid att göra. Säger inte imot om det. Men, den kommer fan att krossa! Jag är jävligt stolt över det vi har fått till denna gång. Kan inte en jävel ta ifrån oss. Hoppas att vi snart ska bli klara med "the stuff" så att resten av världen får höra den. Jag & grabbarna tror hårt som fan på detta. Denied är enligt mig världens coolaste metal band. Och gissa vad, skiter fullständigt om någon tycker något annat.
WE ROCK!!!!
image31


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0