Sommartider - Härliga tider

Sista veckan på jobbet. Sedan fyra långa härliga semester veckor. Lite lite sent kanske att börja den vecka 32 först, men skit samma. Ska bli ruskigt trevligt att slippa gå upp 04.30 på morgon iallafall... Som sagt, fyra veckor att softa ner. Eller softa o softa. Tänker försöka att vara driftig hemma och jobba men de 6 - 7 st nya Denied som ligger i min musik/studio dator. Har kommit ganska så långt på dem faktiskt. Måste säga att jag är jävligt nöjd med dem hittills. Okej, låten är långt ifrån klar efter att den lämnar min verkstad. Då ska den vidare över till Jari för skrivandet av text + sångmelodier. Alltså, det är ett prio ett att börja lira "nya" låtar men samtidigt är det bara bra att ligga ett steg före så att säga. Jag kan lova att vi kommer att hålla hos till det vi är bäst på, nämligen: rak, fet & svängig Heavy Metal!

P.S. Anchor närmar sig... GET READY FOR MAYHEM!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0