Falling Down

1993 kom det en film med Michael Douglas som heter Falling Down. Ni som kan er filmhistoria vet vad den handlar. En vacker dag kommer jag att få något liknande bryt på mitt jobb och gå lös på allt och alla. Shit vilket jävla dårhus jag jobbar på. Så många idioter på samma ställa. Har svårt att tänka mig att det kan finnas ett annat företag där det fungerar lika dåligt. Folk som älskar att utöva sin "makt" innanför väggarna. Personal som tjänar 35 - 50 000 kr i månaden och inte gör ett skit. Den som bryr sig blir alltid pissad av den som har en "högre" position. Som sagt, en mindre vacker kommer 1000 atombomber att smälla av samtidigt. Ett tips: Var långt borta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0