Inget gör mig gladare än den lille mannen.



I går, Lördag kväll. Bestämmer mig för att gå hem till Mamma & Pappa som är barnvakt för första gången till brorsans lilla grabb Liam. Det ångrar jag inte. Den lille mannen är så otroligt härlig att skåda. Det finns absolut inget annat i hela världen som gör mig så lika glad som av att se Liam skratta. Tiden stannar verkligen upp när han är på bästa humör. Visst, det är kanske inte riktigt lika roligt när leendet byts ut mot "den andra" sidan.... Men det brukar gå över ganska så snabbt, iallafall när jag har varit med. Liam får gärna röja på när han är hemma och brorsan får det tufft med natt sömnen..... haha!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0