Denna text är till alla idioter där ute

Denna värld så full av dårar

Vart man än sätter ner sin fot

Höger Vänster spelar ingen roll

För någon står där o alltid glor

Rätt o fel det funkar inte alls

Hur jävla smart e de

Ingen föds till en idiot

Men under resan gång något går i kras

Ahh Ahh Ahh - Vad ska jag säga

Ahh Ahh Ahh - För att få dig o fatta

Ahh Ahh Ahh - Jag bryr mig inte längre hur det går för dig

Hur svårt kan det bara vara

Att bara, vara normal

En massa jävla strul & skit som händer

Svårt att va normal

Empati respekt för andra

Det är ord som ej gått fram

För hissen den har fastnat

Långt där nere i ingenstans

En gång är ingen gång, det kan jag förstå

Men med nr 2, det börjar bli svårt

Siffran 3 nu så brinner det och jag pallar inte längre mer

Varje bro är bränd min vän, ching e ling, vi ses ej igen


Kommentarer
Postat av: gidde

ta ditt fittband och kör upp det i arslet

2008-10-08 @ 05:01:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0