Söndag.

Snart var denna helg över. Som alltid går helgerna på tok för snabbt. Tänk om man kunde hoppa över att arbeta de närmsta 40 åren.... Fatta hur mycket mer man skulle få ut av livet. Göra det man verkligen vill, leva o må bra. Tyvärr så ser det ju inte riktigt ut så. Med andra ord så gäller det att göra något bra med tiden som finns till förfogande. I mitt fall, så som mitt liv ser ut, jobba jävligt hårt med Denied. Jag älskar att sitta o trixa med band grejor. Kan göra det i timmar utan problem. Det finns ett mål att jobba imot, vilket är att få komma ut och rocka med de stora grabbarna. Gärna köra över dem rätt upp och ner! Då pratar jag inte om vem som är bästa jävla musikern, vem är bäst tekniskt bla bla bla. Vem fan bryr sig om det?? Inte jag i allafall. Rock´n´roll e fan ingen tävling i vem som kan spela svårast eller så. Allt handlar om låten. Melodierna, svänget, groovet m.m. Igår Lördag hade jag besök av Robban & Peter. Vi jobbade med "nya" låten som är på ingång. Det är inte mycket kvar på musiken så att säga. Denna sång kommer att bli satans häftig. Vi pratar om ett jävla driv! Den är hård men som alltid full av melodier. Kort och gott = Denied style. Pure Upplands Väsby Heavy Metal! Det var musiken de. Ibland har jag tänkt, min blogg, ska jag bara skriva om saker som gäller bandet + musik, eller ska man skriva om allt mellan himmel o jord? Jag tänker nog välja att ta upp det som är "huvudsaken" vilket är musik. MEN, ibland skulla jag vilja skriva saker och berätta grejor som skulle få många att tappa hakan! Som inte har med musik att göra. Kan lova att det finns en hel del jävla bluffar i denna värld som borde plockas bort rätt upp och ner. Inte minst i denna kommun... En del vet vad jag menar med det, ni andra får säkert veta förr eller senare. Men jag tänker inte skriva det här, ändå om man skulle vilja det ibland. Varför? Jo, tänker inte sjunka lika lågt.

DENIED FRÅN UPPLANDS VÄSBY RULES!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0