Metal Sunday.

Denna helg snart slut. Känns som om jag har fått ganska så mycket bra gjort. Har lirat en hel del gitarr här hemma. Håller på med flera nya Denied låtar som jag gillar ordentligt. Blir "Heavy shit"! En hel del mörker och mystik i grejorna. Men det kommer absolut att låta som Denied. En naturlig fortsättning på "New Army" soundet. Med lite lite tur kanske vi kan ha några klara i början av nästa år. Funderar lite på att lägga upp lite film klipp från min "hemma studio" så att de som gillar vår grej kan få höra lite vad som är på gång. Kan vara en cool pryl. Får se hur det blir med det. En liten nyhet som dock inte är klar så kanske vi ska vara förband till Göteborgs gänget M.A.N. den 22 Jan på The Cave i Sumpan. Det hänger lite på grejor som vi själva inte kan påverka. Bara att hålla tummarna. Blir det inte av så dör vi inte för det. Hörde precis att våra polare i Rough Diamond har gjort klart med sin nya cd singel. Finns att handla hos Danne på Skivdraken. Åk ner o köp den, stöd hårdrocken i Vilda Väsby.
För övrigt så söker jag någon som skulle vilja hjälpa till med Denied´s myspace sida. Den som är sugen på att åka med i tåget, skicka då mig ett litet mail på: [email protected].

METAL FOREVER!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0