Sweden Rock Magazaine Nr 58/Februari.

I senaste numret av Sveriges & Skandinaviens största rock blaska, Sweden Rock Magazine så finns det att läsa en recension av vår senaste platta "The New Army For The Old Revoltion". Recensionen är skriven av Janne Stark, känd hårdrocksskribent sedan många år tillbaka i detta avlånga land. Som "vanligt" så är ju smaken lite som baken. En del grejor som står i bedömningen av plattan kan jag hålla med om, andra inte. Men det är ju så det är. Alla kan inte tycka 100 % lika om saker & ting. Men som helhet är jag nöjd med den.

För att citera: "Förutsättningarna finns att DENIED kan bli riktigt bra"

Med nästa CD ska vi ha höja oss ett till steg. Då ska Herr Stark inte bara få säga att "förutsättningarna"" finns där utan att DENIED är där!

Metal is the law!


Kommentarer
Postat av: Janne Stark

Den ser jag fram emot att höra!

Jag gillar att bli överbevisad :-)

/Janne

2009-12-10 @ 15:30:59
URL: http://www.jannestark.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0