En jävligt cool grej snart bekräftad till 100 %...

Var ett tag sedan jag skrev en ny blogg nu. Har haft det jävligt fullt upp med grejor runt bandet bl.a. Gjort min första veckan på jobbet efter fyra veckors semester. Faktiskt så har det varit ganska så "okej" att komma in i spåren igen. Visst, fick man välja på att vara ledig med betalt resten av livet istället för att behöva knega så skulle ju valet så klart vara enkelt... Okej, nu går vi på det som är intressant. Till 99,999655 % säkerhet så har vi fått till en jävligt cool grej som kommer att ske runt den 1 Sep. En pryl som är satan bra och viktig för bandet. Jag vågar inte säga det ännu då vi med årens lopp VERKLIGEN lärt oss att inte skrika högt innan det är "klart". Så ge det någon vecka till, sedan så hoppas jag kunna skriva om vad det är. Den som väntar på något gott....

DENIED RULES!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0