Pub Anchor - Fredag 10 Juli. Don´t miss it!

Den närmar sig, sakta men säkert. Bandets första helgspelning på klassika Pub Anchor i Stockhom. Fredag 10 Juli.... Boooom!!! Då jävlar kör vi! Man ska veta en sak, det är satans svårt att få en spelning på PA en Fredag eller Lördag. Många band som står i kö men aldrig får den chansen. Jag tycker verkligen att vi är värda detta datum. Inte helt säker på hur många gånger vi har lirat där inne tidigare, på andra dagar än just Fre/Lör och varje gång gjort kanon gigs. Oavsett om det har varit mycket eller lite folk på plats. Tror många kan skriva under på att DENIED är ett jävligt bra live band. Alltid fullt ös där svetten sprutar och där ingen står still en sekund. Självklart kan jag garantera samma sak nu på Fredag. Så, inga ursäkter för att inte ta sig in till Stockholm och se Väsby hårdaste grabbar!

Syns på Anchor! Stöd DENIED!

P.S. Har inte fått någon tid ännu om när vi kliver upp på scen. Men, kan inte tänka mig att det blir innan 22.00. Jag återkommer om start tid så fort det bara går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0