Tillsammas är VI jävligt starka!

En sak som vi i bandet alltid har känt oss extremt tacksamma och nöjda över är alla de personer som hjälpt oss med alla grejor som är utanför musiken genom åren. Denied familjen är jävligt stor kan jag säga och tillsammans är vi ruskigt starka! Och framför allt, utan Denied´s ULTRA CREW som jag väljer att kalla dem för så hade vi absolut inte kommit lika långt som vi har gjort idag. 1000 super tack! Säger inte att vi är något världsband eller så, men många i detta land vet vilka vi är. Det kan jag stolt säga och det är inget skit snack eller storhetsvansinne. Men mina vänner, vår resa har bara börjat. Detta år ska vi tillsammans sätta Denied på världskartan. År 2009 kommer det att hända saker. Vi är större, starkare och bättre än någonsin tidigare. TILLSAMMANS! För de är det de handlar om. Vi, tillsammans. Lagarbete, ingen betyder mer än någon annan. Ha! Nu kanske man blir kallad för "rödstrumpa" eller liknande. Men vem fan bryr sig? Inte jag iallafall. Ingen kan komma och säga att det inte är sant. Jo, en person som är helt jävla bränd och som inte fattar ett skit vad det handlar om. Sådana människor blir oftast kvar själva. För faktum är att ett band + Crew är ett lagarbete där man måste förstå att det bara inte handlar om en själv. Respekt, ödmjukhet & ärlighet. Det är var det bygger på att vara ett team. DENIED är ett TEAM! Vi spelar tillsammans, för varandra, med varandra.

Låt mig presentera Janne Karvonen. En av kuggarna bakom kuliserna (kommer framöver att ta fram personerna bakom bandet ni inte ser på scen del för del) som hjälper till med vår Myspace sida.Vi har idag lagt upp ett mål vad gäller denna sida. Det innebär i stora drag att sprida bandets logga + musik 1000 gånger mer än tidigare. Janne Karvonen är ganska så ny i "familjen", vi säger, välkommen in.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0