Samtliga förköpsbiljetter till den 28:e Mars är nu slut.

Pratade med Danne på Skivdraken igår, samtliga 300 st förköpsbiljetter till giget med H.E.A.T. är nu slutsålda. Men för er som ev tänkt att gå men inte har biljett så finns det fortfarande lite hopp. Tommy & Milan på Runbybaren har gjort om lite i lokalen vilket gör att de kanske kan trycka in lite extra folk. Så mitt tips är att chansa lite och åka upp den 28:e på kvällen ändå.

Fredagar kvällar brukar ge mig inspiration att plocka ner någon av gitarrerna från väggen och riffa lite. Igår kväll var inget undantag. Slog på min studio dator och började lira in det som kom ut ur "händerna" och ut kom en "ny" Crossdraft (låt från vår senaste CD) likande varelse. Ett frö var sått. Jäkligt kul. Denna låt kommer att bli tung och mystisk. Hade svårt att sova inatt då jag inte kunde få den ur skallen (låter kanske inte helt 100:a.....). Ska köra vidare med den under dagen. Kanske ev lägger upp ett litet smakprov på YouTube så att man kan få vara med lite under processens gång när en ny låt växer fram. Får se om jag bara orkar det.....

Vi har återigen gått in i Herr Westerlunds studio för att lira in tre låtar. En så länge har det gått smärtfritt men strul brukar alltid komma förr eller senare med något.... Har en stor positiv att detta kan bli det bästa vi har gjort vad gäller produktionen. Trummorna låter frukansvärt ultra bra. Ett ruskigt smäll i dem. Precis som man "alltid" vill ha det. Så fort allt är inspelat och klart kommer vi att lägga upp dem på våra två hemsidor. Förvänta er det bästa ni någonsin har hört från Denied!

Till sist, dagens skivtips: Senaste plattan med Testament - The Formation Of Damnation. This rocks!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0