Söndag igen

Då var denna vecka snart slut. Känns "alltid" skumt när det kommer en röd mitt i allt. Blir fel i kropp och skalle på något sätt. Nu tror jag det är soft ett tag med helg dagar en tid o det är fan skönast så. Skumt men sant. Okej, livet rullar vidare och så gör även bandet. Johan jobbar på med att få till sången på låtarna, Bempa ska skriva gitarr solon osv. Kan inte i skrivande stund säga när det kommer att vara klart. De som känner oss blir nog knappast förvånnade över att det tar "lite" tid.... Hahaha! Känns som vi har blivit världens sämsta band på att hålla tider. Men men, det är som det är. Man får gilla läget helt enkelt. När jag pratade med Fahlberg för ett par dagar sedan så snackade vi lite lätt om att kanske lägga upp på hemsidan ett litet smakprov från studion. Bara för att folk ska få höra vad om är på gång + att vi lever! Men, jag tror ändå att vi väntar tills allt är klart. Hela skiten med "mix & mastering". Okej, tillbaka till sängen igen. Tänkte kolla in en live DVD med Vader från Polen. Ett av de få riktigt hårda band jag gillar. Ibland är mörker & ondska (musik alltså) jävligt coolt. En sådan typ av musik framkallar en alldeles speciell känsla. Precis lika väl kan det vara tvärtom. Slå på en gammal platta med, vad ska vi? Ja kanske t.ex. Warrant, eller kanske Def Leppard. Dagsformen svänger om jäkligt snabbt. Men allt har en sak gemensamt. Det är rock´n´roll! Inte svårare än så.

STÖD DENIED FRÅN HELLANDS VÄSBY!


Kommentarer
Postat av: Danne

På tal om Warrant finns det nåt snyggare än tjejen i Cherry pie ?

2009-05-31 @ 10:31:49
URL: http://nomam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0