Mycket i denna värld stör mig så jävla hårt.

Denna blogg blir inte om musik eller bandet. Nej, utan om mina tankar om saker och ting som händer runt omkring mig på olika sätt. Allt från att man bara råkar slå runt lite på tv´n och tar del av "dagens" nyhetsflöde. Död, ondska, förstörelse, galna religiösa lirare m.m. Ja listan kan göra hur jävla lång som helst. Den tar garanterat aldrig slut. Är så otroligt jävla trött på denna värld man lever i. Men vad som kanske stör mig mest är girighet. Precis, då allt handlar om pengar. Ju mer ju bättre. För en "del" är detta otroligt viktigt. Fick jag grönt ljus skulle jag knäppa hur många jävla råttor som helst. OBS! Råttor inte lika med AIKáre. Nej, råttor är de människor som ofta sitter en trappa upp och som pissar på "folket" som är längre ner på stegen. Inbördes klubben håller alltid ihop, lurar och ljuger allt för att kunna äta upp kakan själv. Här ska inte ett skit delas. Åhh nej. Det kommer inte på tal. En dag kommer detta att slå tillbaka så jävla hårt. Glöm aldrig en sak: Många är starka. Den finns även en värld utanför de "fyra väggarna". Där ute är det andra spel regler som gäller. Det är lätt att vara tuff och kaxig innanför. Detta tycker jag är otroligt intressant + gör mig jävulskt sne. Dagens uppmaning, ta inte skit hur som helst. Planera för hämnden och låt denna komma med 1000 atombombers kraft på dagen då den passar som allra bäst. Jag är ingen jävla rödstrumpa på något sätt med åt helvete med all jävla skit.

STÖD DENIED - DÖD ÅT MÅNGA - NI VET VILKA NI ÄR!

P.S. Nu ska jag sätta mig med gitarren och försöka jobba på lite grejor, räkna inte med några Bon Jovi riff....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0