Hotter Than Hell!

Helvete vad värmt det är! Men, gnälla? Nja, det ska man fan inte göra. Super trevligt med lite sol på sin lilla kropp. Arbetet med platta nr 3 rullar vidare och det går jävligt bra måste jag säga. Sång nr 7 har börjat ta form på allvar. Kan lova att det kan komma att bli en favorit för dem som gillar oss. Mid tempo låt med en refräng som jag tror kan bli hur grym som helst! För varje dag som går så är jag säker på att kommande plattan kommer bli vår klart bästa. Självklart älskar jag våra två gamla och mäkta stolt över dem. Men denna blir något extra. Och gissa vad, med all sannolikhet så blir det ett par lugna låtar på nya skivan. Vi ska inte bli något ballad band eller så, bara dra ner på tempot lite. 10 spår är det tänkt att bli och variation är A och O enligt min mening för att det ska bli riktigt riktigt bra. Och så kommer det att bli.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0