Pub Anchor x 7

Långt innan DENIED än fanns och man hängde ibland på Ankaret så tänkte jag: "Fan va coolt det skulle vara att lira på detta ställe, ett riktigt jävla metal hak!". Det var då de. Ett gäng år senare sätter jag och bandet våra fötter på deras scen för sjunde gången. Det är jag jävligt stolt över. Inte för att Anchor är Globen eller Hammersmith i London eller så, utanför att jag har uppnåt ett litet mål som betyder mycket för en själv. När jag ser tillbaka i backspegeln och tänker tillbaka i tiden när allt började, ja då trodde man inte direkt att Fredagen 23 April 2010 skulle bli sjunde gången man lirar på P.A. Det tycker jag fan är Heavy Metal!

STÖD DENIED - ALLTID!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0