Ton av energi!

Har en jäkligt skön känsla kvar i kroppen så här dagarna efter spelningen på Pub Anchor. Denna lyckade tillställning har givit mig och bandet ton av "ny" härlig energi! För det är något som kommer att behövas i stora mått om vi ska lyckas med det vi gör. Inspelning av nya låtar kommer att prioriteras först nu. Det är dem som ska ta oss upp till den "högre" nivån som vi förtjänar att vara på. Enligt mig har vi alla ingredienser som behövs för att leka med de stora pojkarna. Låtarna, grymt live band, en sångare i Johan som blåser av de flesta i branchen. Jag kan göra listan lång. Så varför skulle inte vi kunna sikta högt? Jag är mer än någonsin tidigare i bandets historia säker på att vår tid kommer. Och den gör det snart! Men vi behöver samtidigt all form av hjälp av alla i DENIED familjen. Sprid länkarna till våra hemsidor till polarna, arbetskollegor, nära och kära osv. Varje litet frö är lika välkommet, alla dagar i veckan.

STÖD DENIED!

www.deniedworld.com
www.myspace.com/deniedworld
www.facebook.com/deniedworld
www.andyroxx.blogg.se




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0