Metal Sunday!

Söndag igen. Gillar faktiskt denna dag på veckan. Många människor har ångest inför att Måndagen ska ramla in och en ny underbar arbetsvecka står på menyn. Men inte jag. Har inte tid med att känna så. Nix, måste fånga tiden och göra det bästa med den. Har precis kommit hem från ett 40 minuters långt löp pass. Jävligt skönt att hålla kroppen i form. Minst ett pass per vecka måste jag ha mig mig. Senare under dagen är det dags igen för att kliva in i skapandets värld. Metal av bästa sort ska tillverkas! För av någon konstig anledning så brukar Söndagar vara ett jävligt bra dag på veckan att få till nya riff! Ska bli intressant att se vad min svarta Jackson gitarr kan leverera denna gång... Fortsättning följer.

STÖD DENIED!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0