Rapport direkt från studion + nya grej på gång

Har precis kommit hem från studion. NU är sången inspelad! Jävlar va skönt. Och helvetet va bra det blir! Johan visade återigen hur ruskigt grym han är på att sjunga. Älskar den mannens röst. Jag hoppas att vi kan få klart med Bempas magiska solo gitarr inom den närmsta tiden. Risken för att bli lite jobbig men det som spelas in nu rockar fan satan! Kan säga att bandet känns bättre och starkare än kanske någonsin tidigare. Det kommer att höras inom ett par veckor på våra två hemsidor. Ja just, igår var jag, Dolls & Rob nere i replokalen och körde lite. Tanken var att "komma igång" lite igen och det slutade med att en helt ny låt blev långt kommen på. Huvudriffet och tempot hade jag haft lite i kroppen sedan tidigare. Alla var riktigt nöjda när vi gick hem. Den kommer bli stenhård! Bra live låt som fan. Ett jävla driv i den. Och elak! Riktig Mean Machine sång. Jag och Robban kommer nog att inom den närmsta tiden börja med att spela in den hemma hos mig. Det är kanon bra att ha inspelnings utrustning hemma. Man kan fixa o trixa hur mycket som helst. Ett super redskap att ha tillgång till. Sist men inte minst, glöm inte bort vår spelning på Pub Anchor i Stockholm, Fredagen 10 Juli.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0