Rock´n´Roll Söndag

En del människor har ångest på Söndagar. Inte jag. Tvärtom. Gillar denna dag på veckan. Upp med tuppen tidigt, peta i sig en bra frukost och läsa lite hårdrocksnyheter på nätet. Kanske även kolla lite lite konsert klipp på Youtube för att verkligen komma in i rätt stämning för att sedan koppla igång musik grejorna i mitt lilla musik/studio rum som finns här hemma. Två nya låtar som är till 95 % klara behöver få det sista. Jag tror mig ha i kroppen musiken som gör att de blir fulländade och framför allt jävligt bra! Även ett rep ska göras kl 14.00. med grabbarna. Setlista för giget på Pub Anchor Fredagen 22 April ska sättas ihop och tränas in så att den sitter så bra som den bara kan göra. En Söndag med mycket Rock´n´Roll, det är aldrig fel.

/Andy Roxx - DENIED


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0