Nya Denied låtar på G.

Även fast skiva nr "2" ännu inte är släppt så hindrar det knappast mig ifrån för att jobba med nytt material. Tvärtom, är mer sugen än någonsin att hålla på och skriva  nya grejor. Tror säkert jag har grunderna klara för en fem sex nya låtar. Platta nr "3" kommer att rocka stenhårt redan nu kan jag lova! För en trea tänker vi pressa ur oss så fort som möjligt efter att "The Black Room" finns ute. I mitt huvud har jag en klar bild över hur nästa platta ska låta. Svängig, fartfylld & tuff Heavy Metal i bästa Halford/Judas Priest anda. De låtar jag håller på med nu sparkar fan tok hårt om jag får säga det själv, och det får jag fan göra!

Som alltid, rocka hårt!
Roxx

image4


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0