Smått & Gott.

Söndagar. Denna dag på veckan brukar jag försöka ta mig tid att jobba med nya låtar. Men idag känner jag mig inte alls speciellt inspirerad till att göra ett jävla skit. Kanske kommer det under dagen. Har ett eget litet tricks som brukar hjälpa att komma igång och det är att slå på någon cool metal video. Gärna någon grej där man ser något band som håller på och jobbar i studio med en platta. Nåja, nog om det. I torsdags så beställda vi 20 st Luvtröjor + 50 st nya T-Shirts! Det är första gången vi har tagit fram en Denied luvtröja. Det blir tryck på båda armarna, liten grej på ena bröstet och en stor grej på ryggen. Ska bli jäkligt kul att se hur den kommer att se ut. Vi har inte 100 % koll på priset än men vi hoppas och tror att vi kommer kunna ge ett ruskigt bra ut pris för den. Återkommer så fort vi vet mera om det. Till sist ett litet skivtips på en ny platta och det är Hardcore Superstars "Dreamin´ In a casket". Riktigt bra rockplatta med massor av guldkorns refränger på den. Kanske en av årets bästa partyplattor.

Som alltid, rocka hårt o högt!
Roxx
image7

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0