Fuck it!

Fantastiskt vilken härlig värld man lever i. Den ena dagen är värre än den andra. Tar fan aldrig slut. Jag hatar hur många människor som helst på denna jord. Tänk om det kunde vara lagligt att få gå runt med en "9:a" och bara plocka bort folk som man tycker mindre bra om. Jävlar vad nöjd jag skulle bli. Framför allt, livet skulle bli bra mycket lättare och bättre att leva. Om någon tycker att jag är en galen idiot, titta på mig, bryr jag mig - skulle inte tro det. Finns säkert massor av personer som gillar mig mindre bra. Har två olika ordspråk som jag lever lite efter: 1. Om du ställer dig på min fot så hoppar jag in din skalle. 2. Bandla mig bra, jag behandlar dig ännu bättre. Bara att göra ett val hur det ska bli.

P.S. Denna lilla tattuering stämmer fan hur bra som helst.image45


Kommentarer
Postat av: john

du har helt rätt!

2008-04-04 @ 21:35:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0