Inställd spelning - Lördag 19 April - ROQ i Stockholm.

Igår Tisdag 8 April klockan 16.00. Kommer hem från jobbet. Slår på datorn, kollar in mailboxen. Alright, ett nytt mail från s.k. "rockstället" ROQ i Stockholm. Lite intressant tänker jag, undra vad de vill. Öppnar och läser följande text:

tjenare David från RoQ här jag håller på att göra om lite med live banden
så när ni kör skulle jag vilja att ni kör ca 30 min men delar upp det på 2
set så 2 set a 15 min styck.. kanske sätta in 1 cover låt i båda seten
vore kul. så kanske 3 egna låtar och 1 cover låt / set ?

rock on !

/David

FUCK YOU, FUCK YOU och åter igen FUCK YOU! Exakt ROQ, ni hörde.
Är det någon jävla fritidsgård grej eller??!! 2 set a 15 min styck! Kan ni spela 2 st cover låtar!!!
Mycket har man hört, men detta tar nog fan priset.

Behöver jag säga att denna spelning är inställd från vår sida? Nä, skulle inte det va.

Pinsamt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0