Nu så funkar blogg jäveln igen!

Så där ja! Nu kan jag återigen skriva i min blogg. Har varit strul några dagar med hemsidan där man lägger in nya grejor. Det är ju så det är med Internet. Ibland funkar och ibland funkar det inte. Men det är klart, man kanske inte ska gnälla för mycket när man inte pröjsar ett öre för tjänsten..... Skit samma. Nu åker vi igen! Ska försöka skriva lite fler inlägg än vad jag har gjort tidigare. Men och andra sidan, det kanske är lättare sagt än gjort.... Typ, man går upp 04.30 på morgon, jobbar över "just nu" på tok för mycket, hemma i Smedby runt 17 - 18 tiden. Då är det inte alltid man har orken att sätta sig vid datorn och skriva något "roligt". Som jag har skrivit tidigare. Jobba: Världens sämsta jävla piss grej!!! Fuck! Sucks major! Men som sagt, ska bättre mig så gott det går med fler inlägg per vecka än tidigare. Annars i Denied då? Jo för fan. Det fixas och trixas dagligen med något. Det är flera olika coola grejor på gång. Vill inte säga för mycket innan något är klart. Vi får se hur det blir. Jag smäller upp om det här direkt på min blogg eller om nu inte min "blogg rival" Herr Salonen hinner före.......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0