Dagen efter - Pub Anchor krossat i små bitar!

Jävlar säger jag bara om kvällen igår på Pub Anchor i Stockholm. Med jävlar menar jag hur satan coolt det var! Vi krossade det klassika stället i 1000 delar! Total mayhem från början till slut. Känner mig stolt över grabbarna & bandet. Tror nog vi fick en hel del nya "fans" som kanske inte har hört oss tidigare. Kan lova iallafall att vi inte förlorade "några". Vill man se ett band som levererar bra musik + heavy metal attityd, ja då ska man gå på en Denied spelning. Inget skit snack, fakta bara! Bra med folk på Anchor, trevlig stämning. Vi kan inte gnälla på något. Tvärtom. 

Som vanligt när grabbarna är ute o lirar utanför kommunens gränser är det många som dyker upp hemifrån. Ni rockar!!! Väsby rules!! Stort tack till alla som hjälte till med att ta kort under spelningen, plocka ner alla grejor från scen, hemkörning m.m. Extra Tack till Lina, Karin, Lotta, Carola, Kaj, Åke, Nicke & resten av Väsby Crew (hoppas jag inte glömde någon nu.... ).

Set listan igår: The Black Room, Lesser Son, Slave Not Man, Rise, Three Degrees Of Evil, Crossdraft & Seven Times Your Sin.

P.S. Fler bilder från spelningen kommer att komma upp på hemsidan så fort som bara möjligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0