Sanningen i vitögat

Jaha då, nytt år igen tänker de flesta. Även jag. Det känns som om tiden passerar förbi en så jäkla fort. Och det gör den. Varför? Jo, vi tvingas bl.a. att vara på något som heter "jobbet" ca 10 timmar om dagen. När man väl kommer hem där ifrån så har man varken kraft, ork, inspiration till att göra något. Men andra ord, dagen är förbrukad. Ner i säng, ställ klock helvetet på ringning, jobb igen. Klart som fan det känns som om tiden bara försvinner iväg. Man hinner ju inte leva av den. Som Herr Stellmar brukar säga: "Tid är det sista på man kan låna". Kan inte sägas bättre än så. Det gäller att bli en mästare på att fånga den innan resan är slut. För ibland känns det som om att tåget rullar jäkligt snabbt förbi än.

Nyårslöften har jag aldrig hållit på med och tänker inte börja med det nu heller. Men, 2008 ska bli Denied´s år! Sanna mina ord när jag säger det. Helt övertygad om den saken. Först och främst ska vi bara färdigställa vår andra platta = vårt slagskepp! Sedan kan värden börja på allvar. För skivan kommer att bli jävligt bra. Bra mycket bättre än många andra plattor som har kommit på senare tid. Visst, smaken är som baken. Finns inget rätt och fel vad gäller musik. Alla band gör sin grej men ingen kan fan komma och säga att Denied är piss band. Vi är fan ett satans bra metal band!!! En sak som folk fan ska veta, jag är bra mycket påläst om en sak i livet: Hårdrock. Där är det få som slår mig på fingrarna. Så om jag säger att vårt band absolut kan hävda oss med många andra ifrågan om skivkontrakt, att få åka med som förbandsturne till en större akt bla bla bla så är det så. Citat Hucke: "Ni hörde"!!!.
Vet inte hur många gånger jag har varit på en konsert för att se något favorit band lira och så kommer först förbandet upp på scen och kör en halv timme och jag tänker. "Helvete också! Vi krossar ju för fan det där bandet!". Dagens sanning. Kan de så kan fan vi också! Som sagt, 2008 ska bli vårat år. Vänta och se bara!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0