INSTÄLLT PÅ HARRY B JAMES - TORSDAG 19 JUNI

Precis som rubriken säger, Harry B James giget är uppskjutet tills ett senare tillfälle. Så fort vi får det så kommer det att läggas upp på hemsidan. Okej, aldrig kul med att få en speldatum ändrat men det är skitsamma. Ingen menning att lägga kraft på något som man ändå inte kan påverka. När så väl giget kommer lovar jag att vi är hungrigare än någonsin och kommer att leverera en Denied show av bästa Heavy Metal märke. Samtidigt som jag skriver detta så spelar Sverige sin EM match mot Spanien på tv´n. Måste säga att jag inte bryr mig så där jävla jätte mycket om den. Visst, det är kul om det går bra för grabbarna men skulle det inte så vara fallet så rör det inte mig ett dugg i ryggen. För mig är inte fotboll eller någon annan sport för den delen på liv och död. Finns saker som är bra mycket viktigare här i livet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0