1 2 3 - 4 5 6

Du har, en gång för mycket, spottat på, min kropp o själ

Stor o tuff, bakom ditt bord, du smider lömska lögner, jag har fått nog

Du tror att du kan göra, som du vill, behandla mig som skit

för jag är ju ingenting

En vacker jävla dag, o den tiden kommer snart

Då jag skickar dig till himmlen, du finns ej längre kvar

1 2 3 4 - 5 6

1 2 3 - Snart så smäller det

4 5 6 - Försök o spring din väg

1 2 3 - Du kan inte stoppa mig

4 5 6 - Jag kommer släcka dig

Jag föraktar - Jag föraktar den du är

Nu står du där och ber, på dina bara knän

Ja tänker inte skona dig, från att göra det

1 2 3 4 - 5 6

1 2 3 - Snart så smäller det

4 5 6 - Försök o spring din väg

1 2 3 - Du kan inte stoppa mig

4 5 6 - Jag kommer släcka dig

1 2 3 - Snart så smäller det

4 5 6 - Försök o spring din väg

1 2 3 - Du kan inte stoppa mig

4 5 6 - Jag kommer släcka dig

Jag skiter fan, i vad du tycker

Jag skiter fan, i vad du säger

Jag ska bli din värsta mardröm

Du kan aldrig gömma dig för mig - Nej!!!

1 2 3 4 5 6


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0