Personligt Rekord



Exakt 9 veckor och tre dagar är det sedan senast rakhyveln fick jobba. Här är resultatet av det. Tror att det måste vara personligt rekord faktiskt. Har aldrig sparat helskägg tidigare (på min nivå det vill säga, ej att blanda ihop med Dolls & Stellmar som har ultra blod dopad skäggväxt....). Men någon gång ska ju vara den första. Mellan de 10 - 14 första dagarna kliade det absolut som värst. Kändes som hela mitt ansikte rörde på sig! När det var som mest "jobbigt" tänkte jag ofta på Bempa´s klassika uttryck : "Om det kliar.... klia tillbaka!!!". Och det gjorde jag fan och överlevde! Haha!!! Nu känns det bara skönt att ha skiten. Får så hur länge man orkar ha kvar det bara. Fast samtidigt kändes det ganska så onödigt att först ha gått igenom ett smärre helvete för att sedan slänga iväg det bara när allt är bra. Som vi i bandet brukar säga: Skägg - RESPEKT!

P.S. Samtidigt som jag skriver detta så spelas Venom´s andra platta "Black Metal" i stereon. Satan vad jag älskar denna skiva!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0