Denna vecka har börjat bra!

Känns ibland som om att jag upprepar mig här på bloggen när jag säger gång efter gång "att det börjar blåsa medvind" för bandet. Men faktum är att det är så! Igår Måndag blev vi utnämda till "Veckans Myspace Band" på Sveriges största Hårdrocks websida, www.metalcentral.net. Det tar vi absolut som en stor komplimang. Jävligt kul för att tala i klarspråk. Se till att kolla in våra två hemsidor + bloggen framöver. Kan garantera att fler nyheter är på ingång. Bl.a. intervjuer + nya recensioner från alla världens hörn m.m.

Glöm nu för fan inte att kolla in Väsby´s bästa Heavy Metal band på www.metalcentral.net!


Kommentarer
Postat av: Mike Aspen

Tjena,



Faan va coolt med SRM!!!

Helt klart bäst på den skivan!!

Hoppas att det ger er den medvind ni förtjänar...läge nu för lite riktig metal från Väsby!!

Vore jävligt najz om det löser sig i nov...



Stay Metal!!



Mike

2009-08-31 @ 18:50:07
URL: http://www.roughdiamond.se
Postat av: Mike Aspen

Tjena,



Faan va coolt med SRM!!!

Helt klart bäst på den skivan!!

Hoppas att det ger er den medvind ni förtjänar...läge nu för lite riktig metal från Väsby!!

Vore jävligt najz om det löser sig i nov...



Stay Metal!!



Mike

2009-08-31 @ 18:52:53
URL: http://www.roughdiamond.se
Postat av: Andreas C

Tjena Mike och bröderna i RD,



Tack så mycket för de orden! Som fan!!!

Yes, vi får hoppas på att vi får till Nov grejen. Så fort jag har några nyheter om det så hör jag av mig direkt. Ha det bäst fram tills dess.

2009-09-02 @ 17:45:35
Postat av: Anonym

Tjena Mike och bröderna i RD,



Tack så mycket för de orden! Som fan!!!

Yes, vi får hoppas på att vi får till Nov grejen. Så fort jag har några nyheter om det så hör jag av mig direkt. Ha det bäst fram tills dess.

2009-09-02 @ 17:48:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0