www.myspace.com/deniedworld

Snart har vi 8000 st "vänner" på vår myspace sida. För ca 1,5 månad tillbaka i tiden hade vi 1310 st. Snacka om att det har hänt lite på senare tid! Anledningen är enkel: Hårt arbete = en jävla massa timmar. Men som jag alltid har sagt, till framgång finns inga genvägar, bara att jobba ännu mera för att nå sina mål. Ingen kommer och ringer på dörren och frågar om man vill ha en världsturné. Så funkar det knappast. Inget händer av sig själv. Man måste se till så att det händer, där av är t.ex. myspace sidan jäklig viktig. En så länge så kostar det inget att ha en adress "där". Men skulle inte bli förvånnad om det blir en betal sida förr eller senare. Skit samma, det är här och nu som gäller. Vad är bra med myspace då? Jo, få ut band namnet, musiken, fixa kontakter m.m. Finns massor av möjligheter på alla sätt. Kan berätta lite kort att vi har fått massor av uppmärksamhet i positiv riktning från alla världens hörn. Vår musik gillas av många, vilket så klart är otroligt roligt och framför allt - inspirerande. Det ger massor av extra energi, vilket i sin tur ska ge glädje och FRAMGÅNG. För det är ju hela målsättningen. Framgång för bandet. Vilket för oss skulle vara att få komma ut o lira på större scener, utomlands, nya fans. Jag tror vi har all chans att komma dit vi vill. Men som sagt, den dagen man slutar att kämpa hårt för sin sak, ja då kan man stämpla ut direkt. Gammal regel gäller som alltid, syns och hörs du inte, ja då är man lika med noll. Super enkelt. Tror mig när jag säger detta, vi kommer att SYNAS och HÖRAS mer än någonsin. Vänta bara tills September (t.ex.). Då händer det en jävligt cool och bra grej. Den är till 99,99999 % klar. Jag går ut med det när allt verkligen är klart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0