Grejor på gång.

Upp med tuppen, det är mitt helgmotto. Kan inte ligga kvar i sängen och dra mig en sekund längre än nödvändigt. Kanske har fått en sväng av Dolls ADHD i mig... Alltså, har man sedan ´91 gått upp klockan 04.30 på morgon och sedan på en helgdag får sova till runt 7 - 8 bläcket, ja då är batterierna full laddade igen. Visst, jag är jävligt trött på kvällarna och brukar duna in runt 22 tiden. Med andra ord att se på film eller liknade är helt omöjligt utan att somna efter 30 min! Okey, Söndag igen, grått och jävligt ute. Då är det perfekt läge för att jobba med band prylar. Kan säga att det är en del grejor på gång. Tidigare i veckan så började vi hemma hos mig att jobba med "ny låt nr 2". Redan har vi kommit ganska så långt på den. Kan lova att den blir häftig (vad skulle jag annars tycka... rött kort till mig själv nästan...). Helt ärligt, den kommer att rocka hårt. Inget snack om det. Åhh andra sidan, vill någon tycka annat, rör det mig + grabbarna inte i ryggen. Nr 1, musiken gör vi för oss själva i första hand. Så har det alltid varit och kommer att vara. Allt där runt omkring är ren bonus. Så klart vill man ju att folk ska gilla det man gör, men man kan inte skriva låtar i tanke på vad någon annan ska tycka eller inte. Skulle ju vara lite skumt om man gjorde musik som man själv inte tycker om bara för att det ska passa så att säga. Nix pix, så funkar det inte. Nästa "nyhet" då?, Jo, spelningar på gång i December månad, på ett känt rockställe utanför Sveriges gränser faktiskt. Hoppas ha det bekräftat i veckan som kommer. Kan säga att band som Mustach, Wolf, Dead By April, M.A.N, Hellfueled, Fatal Smile m.fl. har gigat på det stället tidigare. Dagens sista "nyhet" handlar om ev ny solo gitarrist till bandet. Som då flesta säkert vet som följer DENIED, så har vi saknat en person. Platsen på solo yxan.  I mitten av nästa vecka kommer den kille som ska provspela. Ska bli mycket intressant. Vi får se hur det går. Mer info om det + övriga grejor läggs upp på hemsidan så fort något finns att rapportera.

STÖD DENIED FRÅN VILDA VÄSBY!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0