Lungor av världsklass!

Tidigare i veckan så var vår sångare Johan hemma hos mig för att arbeta med sångmelodier på en av våra nya låtar och samtidigt spela in dem i min hemma studio. Kan säga så här och tro mig när jag säger det: Denna man sjunger som en jävla gud! Vänta bara tills ni får höra det själva när grejorna är klara. Alltså, han har en sådan satans urkraft i rösten och samtidigt ett fantastiskt snyggt vibrato på det. Det tillsammans gör Johan´s röst till 100 % världsklass. Det är inget skitsnack bara för att det ska låta häftigt eller coolt på något sätt. Nix pix. Fahlberg blåser lätt av de flesta sångarna i metal branchen, eller för att citera Skandinaviens största rockblaska Sweden Rock Magazin: "Sång Fantomen". Så är det. Jag älskar att höra hans röst + att Johan alltid är en snubbe som kommer till replokalen med ett leende varje gång, gör sitt bästa och bara är för jävla trevlig.

MISSA INTE DENIED LIVE PÅ THE CAVE, SUNDBYBERG - LÖRDAG 17 APRIL!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0