Den som spar han har eller något.

Hemma så har jag en dator som bara används till att spela in musik i. I den så finns det massor av diverse ideer som jag har kommit på under de senaste åren. I fredags kväll så har jag plockat ut en som kan bli jävligt cool. En snabb grej, massor av dubbel kagge, många stenhårda riff osv. Denna komnmer jag att lägga kraft på att göra klart till 100 % nu. I princip så är det bara riffet till refrängen som jag inte har redo riktigt ännu. Men det är inga problem. Får jag bara sitta i lugn o ro en kväll med yxan så kommer riffen flygande av bara sig själv. För tillfället så är inspirationen på plats. Då gäller det att köra på så att säga för den kan gå upp i rök lika fort som den kom...
Kanske släpper jag en stor positiv nyhet här på våra två hemsidor inon en snar framtid. Vi har en riktigt tung grej på gång. Men.... ja ni vet.... Vi väntar o ser hur det blir. Fram tills dess - det vanliga:

STÖD DENIED!

Kommentarer
Postat av: Mike Aspen

Tjena Metalhead!!



Visst är det skönt när inspirationen bara flyter!!

Bara att ösa på!!

Ser fram emot allt nytt ni verkar ha på G!



Dyk ner på Kulturhuset/Vega på lördag och spisa lite metal vettja!!!



See ya!!



Stay hard!!!



Mike

2010-02-09 @ 20:23:04
URL: http://www.roughdiamond.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0