Heavy Metal, religiösa hycklare & Ozzy.

Jävlar vad bra våra nya låtar är! Rockar helvete! På väg till jobbet denna dag så satt jag på buss 583 med destination Arlanda och "planerade" för kommande eventuella platta. Det ser satans bra ut. Fem låtar klara och stora grunder finns för minst fem till. Men tio spår får räcka på en cd. Fler blir bara jobbigt att lyssna igenom. Just nu känns det som att skiva nr tre blir den starkaste och tuffaste i DENIED´s historia. Den kommer att ha en bra mix av snabba, tunga, svängiga, lugna låtar. Den var länge sedan jag kände en sådan stor inspiration att skriva ny musik. Riffen bara kommer av sig själv. Riktigt roligt. Okej, det vara dagens del om Heavy Metal. Del 2 blir nu om alla som säger sig vara troende, nu pratar jag om samtliga religioner som finns på denna lilla jord. Dessa personer är de största bluffarna som någonsin har existerat! Ta t.ex. bröllopet som var nu i Lördags med Victoria + Collgate Daniel. De står i kyrkan och framför dem fyra personer och snackar så mycket skit att alla världens klockor stannar! Fel, alla exploderar av det som sägs! Skrattade så att jag var nära att dö! Gud, Jesus osv. Give me a break! Satans råttor! Jag HATAR all form av religion! Börja tro på er själva för i helvete! Står mig upp i halsen när jag hör första klassen hyckleri! Såja, nu fick man ur sig lite ilska också :-). Nu känns det bra igen... Ozzy, den gamla hjälten. Han får bli del tre i dagens inlägg. Har alltid älskat den mannen. Han har alltid typ funnits runt omkring en med sin musik. Idag såg jag ett live klipp från gig som var i USA för ett par dagar sedan och det gjorde ont i min lilla "Ozzy själ". Jag hoppas att han får sluta med att ge konserter innan all form av värdighet helt går upp i rök. Versionen av Paranoid var nog det värsta jag har hört på riktigt riktigt länge. Falsk sång i tre minuter. Det gjorde RIKTIGT ont ska jag be att få säga. Tyvärr så är det väl frun och andra dollar hajar som vill ha upp honom på scen för att mjölka ur det sista. Tycker verkligen synd om honom. Hoppas han kliver snart tillbaka och blir ihågkommen som den legend han faktiskt är.

STÖD DENIED FRÅN HELLANDS VÄSBY!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0