Nya låtarna..... krossar!

Nu är tre låtar klara vad gäller musiken. En del kvar att göra på texterna. Och....de är så jävla feta!!! Jävligt coola! Vi är ruskigt nöjda med dem. Räkna med 100 % tyngd, sväng, ondska, melodier. Bästa av det bästa vi kan erbjuda idag. Hur vi låtar 2010 är inte längre som 2005 och som på första CD´n Seven Times Your Sin. Missförstå mig inte, jag älskar dem skivan som det var mitt egna lilla barn. Men som allt annat i livet, man utvecklas och går nya vägar osv. En del kanske kommer tycka att det nya vi gör nu inte faller i smaken längre och andra kanske tycker det är de bästa Denied någonsin har gjort. Ska bli intressant att höra vad folk tycker om låtarna när de finns tillgängliga. Det kommer att ta lite tid till innan jag kan lägga upp några smakprov. Håll ut, det är värt väntan vill jag lova. Ny sångerna....krossar!!!

P.S. Om jag hinner ikväll så kanske det kommer upp en eller flera nya video live klipp på Youtube + på vår myspace sida: www.myspace.com/deniedworld. Se till att ha ögon + öron öppna!

STÖD DENIED - ALLTID!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0