We are ready to rock!

Lördag, 17 April, plats The Cave i Sundbyberg. På Scen, DENIED + DREAM EVIL. Denna kväll kommer att rocka något jävulskt! Vi är bättre och starkare än någonsin. Chris har koll på låtarna till 100 % nu och Johan, ja, ni vet hur grymt bra den mannen sjunger. Älskar Fahlbergs röst. Sjunger som en "Metal Gud" om ni frågar mig. Kan säga så här att jag har tappat räkningen på hur många gånger bandet har fått höra ute på rock webben hur bra DENIED låter årgång 2010. Och vänta bara tills de nya låtarna här inspelade! Med lite lite tur kanske vi har dem klara i Maj månad. Ska försöka få fram, om jag hinner, några korta smakprov på dem från min hemma studio. OBS! Det blir utan sång men man kan få en liten känsla iallafall hur vårt sound kommer att låta framöver.

SOM ALLTID - STÖD DENIED!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0