Det bästa någonsin!

Varje gång ett band släpper ny platta så får man alltid höra att det är det bästa som man någonsin har spelat in. Visst, det tycker man säkert också. Där imot kanske det inte alltid riktigt stämmer med den faktiska "sanningen". Nu tänker jag inte gå in djupare på andra bands tankar runt detta "ämne" utan nu blir det mina runt vår kommande platta. Att börja med så älskar jag på alla sätt våra två första cd´s. MEN, den tredje som är på väg blir ruskigt bra! Här vill jag använda uttrycket "det bästa någonsin"! Låtmaterialet otroligt starkt och vi har idag en sångare som blåser bort de flesta av sina konkurrenter så att bara smäller om det! Håll ut, ett release datum kommer närmare för varje dag som går. Snart så åker vi hårt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0